Pierwsze blogowe urodziny i rozdawajka z tym związany :)


posted by Sardegna on ,

56 comments

Dokładnie rok temu, 30 stycznia, na moim blogu został umieszczony pierwszy post. Jeśli kogoś interesują moje pierwsze wynurzenia, może zerknąć tu :). Pomysł założenia bloga rodził się w bólach od paru miesięcy. Najpierw podczytywałam Wasze strony. Bardzo spodobała mi się taka forma zapisków, na temat przeczytanych książek, nowe znajomości, bycie na bieżąco, komentarze, konkursy, współpraca z wydawnictwami. Jednak nie wierzyłam do końca w swoje możliwości (bardziej techniczne, ale twórcze też) i odkładałam decyzję założenia bloga na bliżej nieokreślone "później". W podjęciu ostatecznej decyzji pomogła mi Enga, za co jej serdecznie dziękuję i powtarzam to przy każdej okazji :)

Założenie bloga było jedną z lepszych decyzji w moim życiu. Jeszcze nigdy literatura nie była mi tak bliska i tak potrzebna, jak teraz. Jeszcze nigdy nie byłam tak zmotywowana w tworzeniu czegoś, czytaniu i pisaniu. Prowadzenie bloga sprawia mi niesamowitą radość i daje pozytywnego "kopa" w trudach codziennego życia i natłoku obowiązków.
Dzięki blogosferze poznałam (wirtualnie, ale i realnie) masę wspaniałych ludzi. Książkoholików, którzy podobnie jak ja, zakochani są w książkach i wszystkim co jest z nimi związane. Nawiązałam przemiłe znajomości, które podtrzymywane są zarówno w komentarzach, mailach, jak i spotkaniach "na żywo".
Nawiązałam współpracę z pięcioma wydawnictwami, które obdarzyły mnie zaufaniem i mogłam w ramach współpracy przeczytać ciekawe pozycje książkowe, które pewnie nie trafiłby w moje ręce, gdyby nie mój blog.

Dzięki temu, że założyłam bloga przeczytałam masę interesujących książek, poznałam wiele nieznanych mi wcześniej autorów czy tytułów, poszerzyłam swe literackie horyzonty i sięgnęłam po odkładaną na półce klasykę. Mogłabym wymienić jeszcze wiele pozytywów mojej blogowej przygody, ale zmierzam już do setna sprawy: dziękuję Wam za ten wspaniały, wspólny, czytelniczy rok, za 20 000 wejść i ponad 1000 komentarzy!

 W ramach podziękowań i urodzinowej atmosfery, chciałam zorganizować zabawę, w której będzie można zdobyć te oto książki:


"Pocałunki na Manhattanie" David Schickler
"Weteran" Frederick Forsyth

Aby otrzymać powyższą nagrodę, wystarczy wpisać się w komentarzach pod tym postem oraz umieścić podlinkowany baner z informacją o zabawie, na swoim blogu. Jeśli ktoś ma ochotę dodać mój blog do obserwowanych, będzie mi miło :)
Zgłaszać można się do jednej, albo obu książek. Także zwycięzcami zostaną dwie osoby :)

Chętni, którzy nie posiadają bloga, też mogą wziąć udział w zabawie, wystarczy, że podają swego maila. Zabawa potrwa do 17 lutego, kiedy to ogłoszę zwycięzcę. Zapraszam zatem do wpisywania się w komentarzach i życzę powodzenia :)

56 komentarzy:

  1. Gratuluje rocznicy, rok to juz szmat czasu i Twoj sukces. Zgadzam sie w 100%, ze blogowanie jest przyjemne, satysfakcjonujace i inspirujace. Chetnie zglaszam sie w konkursie po Weterana Forsytha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie okrągłej rocznicy i życzę kolejnych cudownych lat w blogowym świecie:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po "Weterana", a tobie gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i wytrwałości. Przypomniałaś mi właśnie, że ja o swojej (drugiej) rocznicy zapomniałam:) Ponieważ obie książki posiadam, do konkursu się nie zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Do książek się nie zgłaszam (muszę zmniejszyć te olbrzymie zaległości na półkach), ale życzę wszystkiego dobrego, cudownego i książkowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się po pocałunki i gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zgłaszam się po pocałunki :)
    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas szybko upływa. Ani się obejrzymy, jak minie kolejny roczek. :)
    Żadnej z książek nie czytałam, więc zgłaszam się do obu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i wszystkiego najlepszego na następny rok ;-)
    zgłaszam się po Weterana :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje rocznicy. Do konkursu zgłaszam się do obu pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje roczku i życzę wielu kolejnych owocnych lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszej rocznicy i zgłaszam się do obu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i jestem pełna podziwu dla systematyczności:)
    Chętnie przeczytam "Weterana"
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Sardegno, gratuluję rocznicy i tego, że blog tak bardzo pozytywnie wpływa na Twoje życie. Życzę 100 lat w blogowym świecie i poznawania coraz większej ilości pozytywnie zakręconych książkoholików. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także dołączam się do życzeń dalszej satysfakcji z blogowania. Do konkursu się nie zgłaszam, bo podobnie jak u Agnes zaległości się piętrzą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy i życzę niesłabnącej radośći z czytania i blogowania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku w blogowaniu, ja również życzę sukcesów na blogu, wspaniałych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę! Dołączę do kolejki ze wskazaniem na "Pocałunki na Manhattanie". Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy oraz życzę Ci, abyś spędziła kolejne lata na recenzowaniu, prowadzeniu bloga:)

    Zgłaszam się po obie książki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje rocznicy a także życzę Ci abyś pisała tu jeszcze długo a także miała co czytać oraz wszystkiego dobrego :) Sto lat blogowania! :*

    Oczywiście także się zgłaszam po książkę "pocałunki na manhatanie" :)
    Patiopea@interia.pl

    Pozdrawiam,
    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się po "Weterana".

    20 000 wejść - dla mnie to imponująca ilość. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji roczku :)
    w tym samym czasie trafiłam do Ciebie co ty do mnie:) zbieg okoliczności. Dziękuje za zgłoszenie się do mojej zabawy i zapsiuję się u Ciebie po obie książki - żadnej nie miałam okazji czytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do obu książek i oczywiście gratuluję rocznicy :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. JEJKUUUUUUU! Na zdjęciu w Twoim nagłówku są odrestaurowane Bobolice? OBOŻE, moje okolice!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) wraz z dzieciakami jeździmy sobie po Jurze, jak jest okazja. W Bobolicach byliśmy w czerwcu :)

      Usuń
  26. Gratulacje! Zgłaszam się do obu książek,

    Serdecznie pozdrawiam
    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego!
    Zgłaszam się chętnie do obu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm. żadnej nie czytałam więc zgłaszam się do obu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat, sto lat i spełnienia wszystkich marzeń. Nie czytałam żadnej więc jestem chętna na obydwie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje z powodu rocznicy:)
    Każdą chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się po 'Weterana' :) Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych szczęśliwych dni w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się po "pocałunki na Manhattanie". Gratuluję rocznicy!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę kolejnego tak owocnego roku :)
    Chętnie wezmę udział w konkursie, wybieram "Pocałunki na Manhattanie" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłasza się do obojętnie której książki (obie apetyczne..)
    orzins@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam, zgłaszam sie do obu książek :)) Baner juz na moim blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do obu książek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką ochotą zgłaszam się po "Weteran" Frederick Forsyth :)
    Pozdrawiam

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie bym przygarnęła którąś z książek :D
    byłabym chciwa chcą obie... więc może Pocałunki...?
    choć i Weteran mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo chetnie ustawiam sie w kolejce i ktora ksiazka wybrac, ano jaka mi przypadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdecznie gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Zgłaszam się po "Pocałunki..."
    Dodaje banner do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje :)

    zgłaszam się do obu książek, żadnej nie czytałam, a chętnie to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja poproszę "Pocałunki..." i oczywiście gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję wytrwałości :) zapisuje się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję roczku i życzę następnych lat miłego blogowania!
    Nie znam żadnej z tych książek, z chęcią się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje!!! ciesze się ze blogowanie sprawia Ci tyle radości i cieszy się takim powodzeniem. Zgłaszam się po obie książki;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nieśmiało się zgłaszam i gratuluję rocznicy.:) Ja wystartowałam w listopadzie 2011 roku ze swoim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję! Fajnie jak ludziom podoba się to co robisz, a ty robisz to z pasją ;)

    Chętnie wezmę udział w losowaniu.
    silly.seal@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje!
    Chętnie się zgłoszę po "Pocałunki na Manhattanie" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję roku;) Z chęcią wezmę udział w losowaniu obydwóch książek.
    Email: margarita@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję ;)
    I chętnie zgłoszę się do obu dwóch książek .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo lubię czytać więc ustawiam się w kolejce po oby dwie książki :).

    OdpowiedzUsuń