Podaję dalej. Czyli zapraszam do podzielenia się książkami :)


posted by Sardegna on ,

12 comments

Jakiś czas temu Giffin z blogu Magnolie zaprosiła wszystkich chętnych do nowego projektu, o nazwie "Podaj dalej". Zabawa ma na celu podzielenie się książkami i wysłanie ich w świat.
Giffin zapoczątkowała całą akcję, podzieliła się dwoma książkami z własnej biblioteczki, a mnie przypadło to szczęście, że jedna z jej pozycji "Śmiertelne napięcie" Alex Kavy, trafiła do moich rąk. Bardzo mnie to cieszy, bo autorkę uwielbiam i marzę o zebraniu całej kolekcji jej kryminałów.

Jako że zasadą akcji "Podaj dalej" jest to, że osoba obdarowana również dzieli się swoimi zbiorami, przystępuję do kontynuacji zabawy i ogłaszam, że pod tym postem można zgłosić swą gotowość do przygarnięcia mojej książki i  zadeklarowania, że będzie się akcję kontynuować.

Na początek:

Zasady akcji "Podaj dalej" (ze strony Giffin: http://magnolie.blogspot.com/)


1. Poniżej podam tytuł książki, którą chętnie oddam komuś z Was. Wystarczy się zgłosić, ale... Osoba obdarowana lekturą będzie musiała także wziąć udział w akcji, to znaczy opublikować u siebie na blogu podobny post i wysłać w świat jedną książkę (oczywiście można więcej) w stanie co najmniej dobrym i o wartości podobnej do tej, którą otrzyma (odpadają wydania kieszonkowe itp.). 

2. Z przyczyn technicznych w zabawie mogą wziąć udział tylko i wyłącznie osoby, które posiadają blogi.

Ja ze swej strony chciałabym się z Wami podzielić książką:

"Katedra Marii Panny w Paryżu" Wiktor Hugo


Zapraszam do zgłaszania się po książkę i deklarację kontynuacji zabawy. Na Wasze komentarze czekam do końca października. Życzę szczęścia, pozdrawiam - sardegna

12 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w zabawie. Jak wiesz Hugo darzę miłością bezgraniczną a Katedra obok Nędzników to moje najukochańsze książki. Mam co prawda wszelkie możliwe wersje od papierowej, e-bookowej, audiobook, aż po musicalową, ale moja papierowa wersja - wydanie Zielona Sowa pełne jest błędów i chętnie pozyskałabym książkę dobrze wydaną. Czy mam podać tytuł książki, którą będę mogła się podzielić z chętnym? Pozdrawiam
    Ps. Szkoda, że tobie nie przypadła do gustu, ale gusty...wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł, ale niestety należę do tych, który ciężko się rozstać z książkami. ;)
    A "Katedrę..." uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja jest świetna i chętnie wezmę w niej udział :) Jednak jeszcze nie tym razem, gdyż akurat tytuł oddawany przez Ciebie nie do końca mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział, Hugo jeszcze nic nie czytałam, a ta zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią wezmę udział i będę kontynuować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt lubię dzielić co mnie wyklucza z akcji :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka niestety mnie nie interesuje, dlatego czekam na kolejnych uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł chętnię się podzielę jakąś ksiązką i dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Usually alarm systems come in the form of car lock alarm,
    car steering alarm, and such other systems

    Look into my website; car speakers

    OdpowiedzUsuń
  11. I usually hear that Fire fox is better than Ie as well as
    faster safer ect.... But do you know the bad reasons for having firefox?
    .

    Also visit my web site http://www.vetsquare.eu/

    OdpowiedzUsuń