Wyniki zabawy "W kolorze krwi" i inne ciekawostki


posted by Sardegna

14 comments

Tak jak obiecałam, ogłaszam dziś wyniki szybkiej zabawy, w której można było wygrać e-book "W kolorze krwi. Wieczna miłość" Katarzyny Stachowiak. Początkowo nagroda miała być tylko jedna, ale dzięki Szanownej Autorce, która zaproponowała zwiększenie puli e-booków, zwycięzców będzie aż trzech!

Do lektury zgłosiło się 15 osób a e-book powędruje do:
numeru 15 - barwinka
numeru 1 - Miłośniczka Książek
numeru 12 - Meow 

Dziewczynom gratuluję i życzę miłej lektury. Jeżeli  po lekturze powieści opiszecie wrażenia na blogach, będzie nam bardzo miło :) Wieczorem prześlę na maila e-book w formie PDF.

Za możliwość zorganizowania zabawy dziękuję Autorce, Pani Kasi Stachowiak, która udostępniła swoją powieść dla czytelników Książek Sardegny :) Jeżeli ktoś będzie miał ochotę polubić stronę autorki na FB, zapraszam :) Znajdziecie tam próbkę twórczości i fragmenty nowej powieści autorki.
***
Przeglądając Wasze blogi natknęłam się na post Monotemy, która wspomniała o świetniej promocji Wydawnictwa Otwarte. Bardzo Ci Monotemo dziękuję :) Oby więcej Wydawnictw i portali organizowało takie akcje!

Zerknijcie na stronę i korzystajcie :) Oby starczyło dla wszystkich chętnych :)






***
Przypominam o czerwcowej Trójce e- pik. Myślę, że gatunki zadane na czerwiec nie są aż tak problematyczne. Linki spływają do mnie ze wszystkich stron. Na razie dotyczące kobiecego czytadła, ale są i opinie o noblistach i literaturze iberoamerykańskiej.

Jeśli chodzi o mnie, przeczytałam "Bridę" tylko nie mam kiedy wpisać swej opinii. Postaram się to zrobić. wieczorem. Zaczęłam także "Gosposię prawie do wszystkiego". Jak widać jestem gdzieś w połowie realizacji  wyzwania :)

***
Zaszalałam i postanowiłam wziąć udział w konkursie portalu Duże Ka na eBuka 2012. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)


Życzę Wam spokojnego piątku i szybkiego rozpoczęcia weekendu :) - sardegna

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców, a Tobie powodzenia w konkursie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia, też zastanawiałam się nad Booką, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w konkursie.
    Ja z trójki e-pik mam babską ksiażkę przeczytaną + południowoamerykańską, jeszcze mi noblista został.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i zazdroszczę. Sama na nią poluje od dłuższego czasu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakże się cieszę ^^
    Zatem będę oczekiwała e-maila z książką ^^
    Potem tylko przerzucę na tablet i zabiorę się w wolnej chwili za lekturę ^^
    Pozdrawiam i dziękuję :D

    PS. Gratulacje dla pozostałych dwóch osób ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej pierwszy raz udało mi się coś wygrać :) Bardzo dziękuję i na pewno jak przeczytam napisze parę słów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje serdecznie szczęściarom.
    Jedna przeczytana ale też nie mam czasu zrobić wpisu, ibero czytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;)
    Do książki już się zapisałam, swoją drogą bardzo ciekawa akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcom, miłej lektury ;)
    I powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) W takim razie czekam na meila! :)
    A co do promacji Otwarte. Mam już dwa egzemplarze na swojej półce, gdyż jeden planuję dać komuś w prezencie :)
    Albo kiedyś na loterię :) Ale ciągle lektura przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagrody już wysłane, szczęśliwie dotarły, dobrze działają :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń