Stos i ostatnie dni kwietniowej TRÓJKI


posted by Sardegna

26 comments

Kwiecień zbliża się do końca. Właściwie możemy ogłosić już początek majówki :) U mnie weekend jawi się bardzo spokojnie. W środę idę do pracy, a poza tym laba. Planujemy jakieś krótkie wyjazdy z dzieciakami. Chciałabym też nadgonić zaległości czytelnicze. Mam dwie zaczęte książki: "Bazylek daje sobie radę" i e-book "W kolorze krwi. Wieczna miłość". Chciałbym także rozprawić się ze stosem pożyczek, albo przynajmniej go napocząć :)

Mój drugi kwietniowy stos nie jest bardzo liczny. To akurat mnie nie smuci. Znajdują się w nim jednak prawdziwe perełki.


Przede wszystkim, wysuwający się na pierwszy plan "Siódmy milion". Jest to moja wygrana w konkursie u Klaudyny :) bardzo dziękuję jeszcze raz :)
Na stos składają się:
"Gra na wielu bębenkach" O. Tokarczuk - wymiana Podajowa
"Honor Patrycjusza" i "Śmierć za cukiernią" to egzemplarze od Wydawnictwa Bellona. Bardzo serdecznie dziękuję :)
"Śmierć na Parkiecie" H. Graham to efekt wymiany na Exlibri z Summer :), którą z tego miejsca pozdrawiam  :)
"Syn światłości" i "JP pokolenie czy mozaika wartości?" Obie pobrane na Podaju

Jeżeli ktoś ma ochotę zarejestrować się w serwisie wymiany książek Exlibri albo na Podaju, można to zrobić klikając w poszczególne linki :)

Przypominam o trwającym do 7 maja KONKURSIE z Wydawnictwem Bellona. Wygrać można wspomniany wyżej "Honor Patrycjusza". Zgłoszenia do konkursu można wpisywać pod postem TUTAJ. W zabawie wziąć udział może każdy, nie trzeba prowadzić bloga :) Zachęcam do udziału :)

No i na koniec przypominam o końcówce kwietniowego wyzwania TRÓJKA e-pik. Uczestników proszę o podanie brakujących linków. Nowe wyzwanie majowe jest już zaplanowane, także wszystkich zainteresowanych temat zapraszam na moją stronę 1 maja :)


Jeżeli ktoś nie zgłosił się do wyzwania, a w kwietniu przeczytał dowolny horror, polską powieść współczesną i amerykańską powieść współczesną autorstwa Carrolla, Whrtona lub Vonneguta, również zapraszam do podsumowania :)

Życzę Wam zatem miłego odpoczynku, koniecznie z książką w ręku :) Niech pogoda nam sprzyja :) pozdrawiam - sardegna

26 komentarzy:

  1. Dobiega końca moje kwietniowe czytanie na wyzwanie.Link jutro.Mam tylko nadzieję,że na maj przygotujesz coś bardziej relaksowego.
    Pozdrawiam i życzę fajnego wypoczywania z książką.)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycje na maj już mam przygotowane. Nie wiem czy są bardziej relaksacyjne :P Mam w każdym razie nadzieję, że kilka osób zainteresują :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem Olgi Tokarczuk :) Czekam na recenzję! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Grę na wielu bębenkach czytałam. Bardzo dobra książka. Miłego czytania i udanego wypoczynku.

      Usuń
    2. Znam Olgę Tokarczuk tylko z Prawieku. Przymierzam się do innych książek autorki. Mam nadzieję, że inne jej powieści są równie rewelacyjne :)

      Usuń
  3. Polska powieść współczesna: http://koczowniczkablog.blogspot.com/2012/04/153-nie-wszystko-o-moim-zyciu.html
    No i jeszcze została lit. amer. Wieczorem na pewno zacznę coś czytać i może do jutra zdążę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link, już uaktualniłam. Wierzę, że dasz radę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczny stosik. Czekam na recenzje.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam "Siódmy milion" :)
    Życzę przyjemnej lektury oraz udanego weekendu majowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ucieszyłam z wygranej u Klaudyny. Książka ambitna objętościowo i tematycznie :)

      Usuń
  6. Proszę, oto link:
    http://sprawydomowe.blogspot.com/2012/04/trojka-e-pik_29.html
    Fajnie mi się bawiło i czekam na kolejne wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) no i zapraszam do majowego :)

      Usuń
  7. No i klops, raczej nie dam dzisiaj rady napisać tekstu nt. Carolla, choć będę się bardzo starała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co przeczytałaś Carrolla? Wpiszę do wyzwania a link wkleję później

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Krainę Chichów" i właśnie zabieram się za pisanie recenzji :)

      Usuń
  9. http://krakowskieczytanie.blogspot.com/2012/04/dlaczego-nie-lubie-whartona.html - literatura amerykańska.

    horroru niestety nie zdążyłam przeczytać - sesja i praca w pełni, potrzebowałam czytać dla przyjemności coś na co mam ochotę, a horrorów organicznie nie znoszę. Więc niestety tym razem dałam ciała :/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie do literatury amerykańskiej będzie "Rzeźnia numer pięć" Vonneguta. Zostało mi 10 kartek do końca książki. Późno dołączyłam do wezwania i dlatego nie nadążam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest.
      http://koczowniczkablog.blogspot.com/2012/05/154-rzeznia-numer-piec-kurt-vonnegut.html

      Usuń
  11. Jutro podam komplet linków, bo się z napisaniem recenzji horroru nie wyrobiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam kwietniową kompromitację ;/ Mam nadzieję, że w maju pójdzie mi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za parę chwil będzie post o majowej trójeczce. Zapraszam :)

      Usuń
  13. U mnie też będzie opóźnienie, bo musiałam skończyć książki z biblioteki. Nadeślę recenzje wkrótce:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i gotowe.
    Moje kwietniowe lektury:

    Polska powieść współczesna - Monika Szwaja "Romans na receptę" - http://anek7.blogspot.com/2012/04/optymisci-zyja-duzej.html

    Amerykańska powieść współczesna - Jonathan Carroll "Kraina Chichów" - http://anek7.blogspot.com/2012/04/sladami-ksiazki-z-czasow-dziecinstwa.html

    Horror - Stephen King "Jasność" - http://anek7.blogspot.com/2012/05/przeczytaam-horror-i-przezyam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) pięknie dałaś radę :)

      Usuń