Stos styczniowy cz.2 i inne informacje


posted by Sardegna on ,

12 comments

Na początek będę się chwalić. Moje kolejne styczniowe zdobycze nie są zbyt liczne, ale cieszą mnie niezmiernie.


"Życie seksualne mojej ciotki" Mavis Cheek - pobrana na Giełdzie Mamy. Do książki, w prezencie, dostałam świetną zakładkę, którą widać po prawej.
"Tulipanowa gorączka" Deborah Moggach
"Bale maturalne z piekła" antologia - obie z Tesco, razem zapłaciłam 12 zł
"Warstwy wszechświata" Terry Pratchet - z biblioteki za całe 1 zł

Jeśli jestem przy chwaleniu się, to zaprezentuję jeszcze nagrodę, którą wygrałam w konkursie u
Avo lusion, z blogu Książki Zbójeckie:



Książka "Kod władzy" jest z autografem i dedykacją autora, więc jest tym bardziej wyjątkowa! Jednak muszę wyjaśnić, że konkurs ten, nie był tradycyjnym losowaniem, w którym miałabym szczęście zostać wybrana. Otóż, zadaniem było napisać krótki tekst, uzupełniając podane frazy. I tak, moja twórczość, oraz innych czterech osób, została nagrodzona książką. Nie wyobrażacie sobie nawet, jakie to dla mnie wyróżnienie! Avo lusion, dziękuję za możliwość udziału w tym konkursie :)

Z pozostałych informacji:
*chciałam Was zachęcić do przyłączenia się do kolejnej dyskusji  na stronie Porozmawiajmy o książkach. Tak się składa, że ja proponuję następną lekturę, i na tą okazję wybrałam "Władcę much". Dyskusja rozpocznie się dopiero 1 marca, więc jest sporo czasu na przeczytanie tej powieści. Zachęcam do udziału :)

* niedawno powstał blog Mała Biblioteczka, który staje się bazą ciekawych książek dla dzieci i młodzieży. Zapraszam do zerknięcia na tę stronę :)


* rusza druga edycja Złotej Zakładki, wszystkie informacje znajdziecie na stronie i forum tego projektu. Jeśli ktoś ma ochotę przedstawić jakiś pomysł odnośnie konkursu, można się wpisywać na forum. Dyskusja potrwa do końca lutego.

* jeśli ktoś ma ochotę wziąć udział w moim rocznicowym konkursie, można wpisać się TUTAJ Również osoby anonimowe, nie posiadające konta Google mogą zostawić komentarz. Wcześniej ta opcja była wyłączona :)

Pozdrawiam Was zimowo :)

12 komentarzy:

  1. Ach, Terry Pratchett zazdroszczę ;) Gratuluję wygranej i życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych tytułów, ale wszystko przede mną. Życzę miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przyjemnego czytania i oczywiście gratuluję nabytków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, "Warstwy wszechświata" są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że jeszcze nie czytałam żadnej książki Pratchetta, no ale grzechem byłoby zostawić go tam w bibliotece :)

      Usuń
  6. Stosik skromny, ale fajny :) Szczególnie Pratchetta zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda nowa książka cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, cieszę się i w takim razie czekam na recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń